مجبورید؟
وکیل داستان مجبوریم میخواد بگه همه برابر هستن و قشر های دیگه نباید به طبقه فرودست نگاه تحقیر آمیز داشته باشن
خودش دختر کارتون خواب و مرد خلافکار توی داستان رو تو خطاب میکنه و خانم دکتر داستان شما
اون دختر و پسر به اندازه خانم دکتر محترم نیستن
این تحقیرها از نگاه ما میان؛ همین ترحم مسخره وکیل داستان (در واقع نویسنده) ناشی از اینه که خودش هم باور نداره قشر فرودست با طبقه متوسط و ثروتمند برابر هستن
پ. ن: من موافق اون طرح عقیم سازی زنان معتاد و کارتون خواب بودم
+ نوشته شده در شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ساعت توسط بولوت
|